巴士口水戰!烈火奶奶大戰阿伯爆爭執火力十足:夠鐘喇你

文: 溫藹紅
2024.03.28

巴士阿婆舌戰阿伯!近日有網民坐巴士,拍下一場阿婆阿伯的精彩口水戰,事緣阿伯疑因險遭阿婆「揼親」,二人繼而發生爭執,期間阿婆戰鬥力十足,字字鏗鏘反擊阿伯,更直言「早啲上天,夠鐘喇你」,在網上引迴響。

最近網上瘋傳一段巴士阿婆「大戰」阿伯的影片,期間阿婆「口才了得」,窒到阿伯幾乎無聲出,引笑不少網民。片長近2分鐘,影片開首已經拍下二人坐在前排關愛座位置,並開始吵架的畫面,起因疑為阿婆不慎掉下手上的買餸袋,險些「揼」到阿伯腿部,令阿伯大感不滿,更著阿婆應該將東西放於行人走廊位置。

▼帖文▼

不過,阿婆認為自己並非有意為之,期間不停詢問阿伯「有冇揼親你先」、「我有冇問你我有冇揼親你腳先,我有冇關心你先」,惟阿伯一直未有正面回答。阿婆無奈指「我無關心你就話啫,我有關心你阿嘛」,僅指「唔通揼到先算」。

▼影片截圖▼

阿婆立即回應指:「有咪開返開張單畀你囉,同你去急症室囉,有咩大不了啫。」阿伯即秒回「大吉利是咩」,阿婆續解釋自己一直有表達善意的關心,阿伯則仍覺得阿婆是「專登」,反問「我有冇揼到你阿小姐」?

▼影片截圖▼

然而,卻迎來阿婆大反擊:「你夠薑可以揼到我咩?你得咩你夠力咩?」更直言「你收皮啦阿伯」,最後又遭對方問候母親,並鬧其「癡線」。

▼影片截圖▼

不過阿婆就未有否認,「你點知我癡線架?我夠你癡線?叫我擺(袋)中間喎」、「用吓腦啦你幾廿歲人,擺中間阻住人行路阿」,反獲阿伯指「有人行咩果度?」阿婆最終懶得拗,直言「早啲上天喇你,夠鐘喇你」。直至片尾,二人之戰仍然持續。

▼影片截圖▼

隨著影片遭廣傳,吸引大批網民讚好,大部分網民力撐阿婆,認為「啲野唔放行人路係啱㗎喎」、「又冇整到個阿叔,係個阿叔屎窟鬼啫」,亦有人大讚阿婆轉數夠快,認為「坐得上批鬥座,就應該有咁既功力」、「反駁隊必然人選」,形容似電影《九品芝麻官》裡的烈火奶奶角色。

▼網民留言▼

▼《九品芝麻官》烈火奶奶▼

資料及圖片來源:Facebook@香港江湖日報之ONX限定 2.0

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓