陳蕾無悔個唱邀請Nathan做嘉賓 爆骨牌效應繼續撐:唯一後悔係……

文: 余美鳳
2024.03.27

陳蕾早前邀請退出《全民造星V》決賽魏念恩(Nathan)做演唱會嘉賓引起「骨牌效應」,除咗佢本人受累之外,仲被網民翻出Nathan同Day@COLLAR曾經交往,Nathan更不堪壓力到海邊吹風!今日陳蕾出席活動時都有回應事件,表示無悔邀請對方。

陳蕾今日出席彩妝品牌活動,同大家交流化妝心得。陳蕾早前邀請Nathan擔任演唱會嘉賓,由於男方「黑歷史」惹來猛烈負評,而Nathan早前於網上暗示輕生後再危站海旁,及後被送院。有「樂壇社工」之稱嘅陳蕾表示事後有慰問Nathan,對方都有回覆。

同場加映: 金像獎提名女主角│衛詩雅曾被嫌棄冇人氣失機會 零收入與陳家樂互相借錢度日 

陳蕾表示:「一直以嚟都有,都有畀佢支持同鼓勵。」被問到覺唔覺得對方情緒波動,佢就話:「由總決賽發生咗太多事,相信每個人遇到呢啲情況都好唔開心,我嘅角色一直係畀支持同鼓勵,亦想用盡方法燃起佢對生命嘅意志,可以勇敢面對自己嘅人生,承擔自己要承擔嘅嘢。」問到覺唔覺得請對方做嘉賓幫佢變成害佢,佢就表示冇後悔:「如果感受到任何人對生命失去鬥志,唯一令我後悔係我未盡全力拉起佢。」

 

陳蕾創作歌曲中《念》非常應景,當中歌詞:「我最自責 沒有發現你痛悲 也沒法 用我正念去救起 瀕死的你 將所有痛苦帶走不要念記 要記住我 願意去為你撐起 記住你 被我愛著別去死 很多轉機別自行分離」都係陳蕾貫徹始終嘅正能量。

另外,陳蕾早前被前輩周啟生狠批演唱會中「彈結他甩皮甩骨,唱歌近乎離晒譜咁走音」,陳蕾大方回應:「慢慢消化緊,我真的有好大進步空間,無論是唱現場還是錄音,都未如理想,對我嚟講善意留言可以令我有進步。」而同佢同樣係《亞洲星光大道》出身嘅古淖文日前於《中年好聲音2》取得冠軍,陳蕾表示有恭喜對方:「之前嘅經歷係好好嘅養份,話唔定要經歷好多高低起伏先有依家嘅成績。」佢又表示可以諗下二人將來合作。
 
圖片來源:Instagram

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓