江嘉敏低胸性感相Po完再Po 為呃Like出古惑夾出事業線新高度

文: 余美鳳
2024.03.28

藝人江嘉敏以往在劇集獲安排飾演較「男仔頭」性格的角色,早前拍攝《新四十二章》被監製要求剪短頭髮,令形象大變,連拍拖多年的男朋友都離棄而分手,認真可憐。江嘉敏回復單身後,經常在社交平台分享女人味濃的照片,為大曬減肥的成效不惜性感示人,又狂騷自己收花,似乎要證明自己大把「市場」,要話畀前度知「活得比你好」?

同場加映:金像獎提名女主角│衛詩雅曾被嫌棄冇人氣失機會 零收入與陳家樂互相借錢度日

29歲的江嘉敏昨晚分享工作照,原來她早前為澳門一個樓盤活動擔任表演嘉賓,她形容當「當晚氣氛咁高漲,咁火辣辣」,原來是間接來讚自己,事關穿上白色低胸露肩晚裝的她非常性感,露出長長的事業線,難怪她拍到台下舉牌的觀眾幾乎清一色是西裝男。

 

 

翻看江嘉敏的IG相簿,原來早於三星期之前已經分享過同一輯照片,無論化妝、髮型同裙都一樣,當時網友反應都不錯,有6千幾個Likes,但江嘉敏不厭其煩再Po多次,今次未知是否為「呃Like」,見她刻意扮不經意用手推胸,令原本已經有的「事業線」更上一層樓,幾乎長度加倍,相當誇張。

網友們睇到心心眼,不禁留言說:「夾死蟻」、「嘩,咁大嘅,幾多吋事業線?」、「第一張咁夾一夾,真係可以夾死人」、「刀疤好深」、「估唔到身材真係咁禾稈冚大珍珠」等等,成功吸引網友們的熱烈討論,連黃建東都不禁留言:「做乜夾到變咗郭佩文?」江嘉敏絕對好識玩「流量密碼」。

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓