王麗嘉火辣半裸相震撼IG 開通媽咪馬詩慧派心心狂讚

文: 余美鳳
2024.03.28

王敏德與名模馬詩慧的二女王麗嘉(Irisa),向來擁有「九頭身」超吸睛身材,比媽咪更青出於藍。身為模特兒的王麗嘉不時發布性感美照,昨晚(27日)更突破性感極限,直接po震撼眼球火辣半裸照,更獲媽咪派心心大表支持!

同場加映:金像獎提名女主角│衛詩雅曾被嫌棄冇人氣失機會 零收入與陳家樂互相借錢度日 

王麗嘉盡得父母真傳,身材極之出眾,她也樂意展現自己的美態,經常po比堅尼、內衣照等,甚至曾經分享全裸照,原來更由媽咪馬詩慧操刀拍攝,令人不但羨慕她的身材,更羨慕她有個全力支持自己的開通媽媽。

王麗嘉騷身材雖非新鮮事,不過她最新分享的半裸照依然火辣得令人「嘩嘩聲」。沒有內衣承托下,王麗嘉的上圍依然非常驕人,加上她嫵媚斜望的眼神,由內而外散發極致女人味。另一張照片中,王麗嘉僅以手遮胸自拍,但仍然走光,所以她加上心愛的Kuromi公仔遮點,令人目不轉睛!此外,身在家中的她穿上白色超短露腰家居服,「南半球」若隱若現。

馬詩慧對女兒勇於表現自己,留言心心emoji以示支持,家姐王曼喜亦留下火火emoji大讚妹妹夠hot。爸爸王敏德雖然有畀like,但曾坦承不喜歡愛女po性感相。他與馬詩慧去年為TVB節目《搵鬼做情人》任嘉賓,王敏德一邊睇女兒照片一邊皺眉,他解釋:「有啲嘢男人先明,你望其他女仔,你知佢哋望緊咩;但當嗰個係你個女時,你會覺得唔係咁好。大部分爸爸都會咁諗,有啲朋友同我講『我睇到你個女,我仲記得佢好細個嗰陣』,我會話『你唔好再幻想落去』!」

圖片來源:IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓