陳家樂愛犬因病雙目失明要加護 太奀怕養唔大古法取名「妹妹」

文: 余美鳳
2024.03.30

陳家樂與連詩雅結婚不久,已立即傳來喜訊,連詩雅已經成功懷孕。其實他們已經一早為人「父母」,他們拍拖持共同飼養了兩隻松鼠狗,分別是啡色毛的哥哥「Captain」和白色毛的細妹「妹妹」都是由他們領養回來。不過妹妹從小到大身體虛弱,令陳家樂和連詩雅十分擔心。

同場加映:金像獎提名女主角│衛詩雅曾被嫌棄冇人氣失機會 零收入與陳家樂互相借錢度日 

陳家樂接受本網訪問時表示,兩隻松鼠狗約於兩年前領養。現時都是小朋友的狀態,都十分活躍,但性格大不同,他說:「哥哥就好簡單好易開心,只係食同瞓,生活係無憂無慮,佢任何時候都擺尾,鬧完佢一陣又返嚟玩,冇負面情緒嘅。不過就好易呷醋,如果我哋摸妹妹,哥哥就會走埋嚟要一齊摸。」

至於妹妹,陳家樂形容是冷靜派,但會有「公主病」,他笑謂反而性格較像貓:「妹妹開心時候只會轉圈,唔會擺尾。因為佢身體較虛弱,由細到大我哋會特別呵護佢、錫佢,可能個個都錫,佢就會有時蝦哥哥。同埋妹妹似貓擺款,見我哋摸哥哥,佢會行埋嚟,但唔畀你摸。」

妹妹的名字聽起來很簡單,其實意義深遠:「佢叫妹妹,因為想學老人家教,怕養唔大,改個名冇咁霸氣,叫阿妹就會個個錫。」原來最初貓貓來到屋企,不會像其他狗一樣會吠叫,而且也不愛吃東西。後來妹妹的眼睛開始出現問題,所以陳家樂和連詩雅結婚時,妹妹其中一隻眼已失去視力,而近日更雙目失目。

陳家樂說:「最初佢有隻眼發炎,我哋已經立即去睇醫生,滴完眼藥水,第二日反而嚴重咗,我哋已經再即刻帶佢去睇第二個醫生,醫生話隻眼嚴重,當時眼球變白色,甚至要做切除手術。嗰時我同陳太已經喊到癲,但好神奇,做完手術,佢好快精神番,開始會跳、會跑,會同你玩,行為如常。」

考驗一浪接一浪,最近陳家樂發現妹妹另一隻眼同樣出現問題,最後連餘下的一半視力也失掉:「今次係筋腱Hold唔到眼球,睇見佢真係好慘。我怕佢從此唔開心會自閉,但好感恩佢情況好好,用咗幾日時間適應環境。」他提到妹妹現時情況也眼濕濕,還表示無論怎樣都會愛護妹妹,陪伴一起同行。

 

為了令妹妹安心,能在家「暗中作樂」,陳家樂和連詩雅從新佈置家居,而且傢俬盡量不會太移動:「妹妹以前有Training,所以佢好快適應。同埋而家用一個發聲功具,每次撳掣發聲,就代表佢行嘅方向啱。」

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓