幫軒公MIRROR陳蕾做動畫 ! Wyatt Lau:iPad 幫到手!

文: U Magazine
2024.04.05

【可能你都睇過佢嘅作品】Wyatt Lau 是近年冒起的年輕 3D 藝術家,你近來睇的本地歌手演唱會如軒公、MIRROR、陳蕾、城城,背後的動畫他都有份參與,就連金像獎、大館的龍年映像皆是。

他稱由純粹跟住導演做,到現在被信任可以自主研發,仍然在磨練進化,譬如一直用腦場砌機配合 Cinema4D 及 After Effect 做圖,如今開始轉用蘋果 M2 晶片的 Mac Studio——除了不少人行家都用 Mac 機,方便兼容,也因為在 Mac Studio 上運行 After Effect,超快!演唱會動畫要配合音樂變化,但好多時演唱會版本多有臨場增刪,隨機應變就要靠超快 After Effect 執生。

Mac Studio 外,他也開始用 iPad Pro,配合 Nomad Sculpt 做 3D 繪圖。相較於 Cinema4D 要計數,Nomad Sculpt 好似捏泥膠,可以用 Apple Pencil 或者手指搓圓撳扁,也可以從一個球體慢慢雕塑出形狀。Wyatt 仿效極愛的醜比頭風格,用來搓了個應節的愚人節動畫 Fool Club,最重要是手法直觀,連小朋友都識用,卻又達到專業輸出,所以他會用來構思、起稿,或者玩吓實驗。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓