網民列一人一間最唔想執笠店舖!呢3間店舖呼聲最高:千祈唔好執

文: 黃樂恩
2024.04.06

香港經濟低迷,各行各業飽受重創,近日有許多餐飲食肆、零售業接二連三宣告結業,包括大昌食品市場、別府九州拉麵、哥登堡餐廳等,就連時鐘酒店都不為例外,曾為《志明與春嬌》取景地的九龍塘時鐘酒店「漫春天」日前貼出了停業告示。早前Facebook群組「全港店舖執笠結業消息關注組」上,就有港人以「一人一間最唔想執笠嘅店舖」為題發起討論,相關帖文引來大批網民留言,以下為大家整理3間最多人不捨得結業店舖,即入內文睇睇啦!

1. 麥當勞McDonald's

提及網民最不捨得結業的店舖,不少人第一時間想起全球最大的連鎖快餐企業-麥當勞,紛紛留言表示「小孩最唔想麥當勞(結業)」、「(最唔想)緊係麥記啦」,隨後更在留言中列出麥當勞多個優點,不但食品保持一貫水準,且用餐環境舒適,「任坐唔嬲嘆冷氣」、「仲可以自己帶嘢入去打邊爐」,還會免費提供WiFi、食用水、廁所、充電設施等等。

2. AEON

今次討論中,呼聲最高的還有全港大型日式連鎖超市AEON,樓主在帖文中率先提出最不希望AEON結業,另外也有網友透露所住地方附近的AEON分店現已結業,擔憂這種情況持續下去,會使香港AEON面臨全面倒閉的危機,「老實我真係唔想AEON執」、「千祈唔好執」、「唔好呀,無AEON搞唔掂呀」。不過亦有網友分析,指出AEON集團旗下有不少業務,財力以及經營方式有一定的基礎,短期內結業機會並不大。

3. 759阿信屋

自2010成立以來,759阿信屋不斷擴張,在全港擁有過百間分店,分店已擴展至「總有一間在你左近」。不過,去年底其母公司CEC國際曾發盈警,顯示10月底止上半財政年度的純利僅約10萬至50萬元,業績按年倒退超過9成,令不少有網友擔憂759阿信屋會因而結業,紛紛感嘆道「希望多D人去759買嘢」、「寄望759死唔去」、「業主租金調低一點,讓759可以生存下去!」

 

來源:FB@全港店舖執笠結業消息關注組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓