港女萬歲│田蕊妮現更年期症狀爆汗燥底 對老公杜汶澤發火:做乜都想XX佢

文: 余美鳳
2024.04.11

網上平台喱騷中,田蕊妮主持的節目《港女萬歲》內,她自爆有更年期的症狀出現,坦言自去年做完舞台劇後,出現盜汗之外,更脾氣差經常無原無故向老公杜汶澤發火,回想都覺得老公可憐。她這一集找來盧巧音、盧覓雪、楊詩敏(蝦頭)和何慕詩大家討論女人面對人生一大關口「更年期」遇到的情況,大家都坦言會害怕這個日子來臨。

場加映:中年好聲音2丨古淖文認半紅不黑浮沉15年欠運 學習謙卑求進:當年贏冠軍一定囂

現時46歲的田蕊妮自爆做完舞台劇《大離婚日—妻》後,身心疲累,累得根本不想跟任何人說話,就算有人跟自己談論話題,自己都會發呆:「完全唔想同任何人有任何交談、社交、玩都唔想玩,冇晒動力。有次雪雪(盧覓雪)嚟,同我講EOS(女團)嘅嘢,我冇反應,個人呆晒,個腦好似空白function唔到。」

回憶以往,田蕊妮指有一樣症狀,在30幾歲時候曾經出現。當時她在無綫拍劇,記得當時不幸發生母親離世,她只顧著拍劇並沒有刻意梳理情緒。有段日子半夜瞓覺更會全身出汗,當時以為自己壓力大。她續說去年做完舞台劇之後,再次出現情況,於是去睇中醫,醫生表示她有盜汗,已開始步入更年期。田蕊妮有如晴天霹靂,害怕未到50歲更年期提早到來。

田蕊妮還爆笑說自己更會情緒不穩,不過眾人取笑她平時性格也較火爆,她說:「我成日坐喺度好X嬲,老公講乜嘢,都係唔啱聽,我都係會嬲,佢講乜我都唔想睬佢,好想XX佢,有日同老公講『你有心理準備,女人會有更年期,我遷就咗你咁多年,如果我會突然XX你,你要有心理準備,自己忍下。我要講定佢知,怕佢以為我突然黐線。」

有時杜汶澤躺著也中槍,田蕊妮心知自己都係難為了伴侶:「佢煮飯問『今晚不如煮啲乜食,我會話『你唔好成日諗住食啦,你已經好X肥』,佢其實好慘好無辜,佢人生呢段時間最可憐,我從來未試過咁對佢。佢無端端問我食雞好冇,我就鬧佢『食下齋啦好嘛』。佢變得講乜都唔啱。其實佢冇唔啱,只係講乜我都要反駁佢,係唔知點解。」

坐在旁邊,49歲盧巧音笑言自己都有這些情況出現,她的症狀更多,心悸要睇醫生,瞓覺出汗全身濕透,而且燥底情況更嚴重,「受害者」絕對是她的老公、KOLOR的主音Sammy,她說:「好似鬼上身,我本身可以好溫柔,但無啦啦眼前好多火。我對住老公又係好忟,佢做家務我都嬲,個心會諗唔係咁做呀!但我又唔可以講出口,講完會好大鑊,因為佢見我火爆,佢會更火爆啲,我盡量會唔出聲冷靜啲。」

盧覓雪表現最冷靜,自言已經順利過渡更年期過程,還笑謂自己本身都是火爆性格,所以並沒有覺得自己會突然燥底要發洩情緒。她取笑楊詩敏不及兩位人妻,情緒起伏時有老公硬食脾氣。楊詩敏笑言可能沒有男人更嬲,但她提及自己開始遇到經期紊亂:「我經期以前好準,但近呢半年,亂到阿媽唔認得,3個月嚟一次,令我覺得呢啲係咪症狀,就好似見到停經路牌嚟緊,呢個階段真係要面對,女人新階段。」

 

節目分兩集播出,下一次更大膽,大談女人停經過更年期後,更自在享受性需要,沒有太大顧忌,怕懷孕之類的問題。




用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!