《逆天奇案2》妹頭趙璧渝原來禾稈冚珍珠 Deep V逼爆上圍做美胸代言人

文: 余美鳳
2024.04.10

趙璧渝在《逆天奇案2》飾演女警「妹頭」,雖然劇中男友Rocky未有現身,但昨晚(10日)劇情交代妹頭背景來自收養家庭,所以對案中受害人感受特別深,更一度在「大佬」森Sir(陳展鵬飾)面前落淚。在劇中衣著密實的她,最近拍攝豐胸廣告大騷好身材,她在海灘穿上Deep V婚紗,及後再換上開窿泳衣半躺擺甫士,盡顯誘人事業線!

同場加映:中年好聲音2丨古淖文認半紅不黑浮沉15年欠運 學習謙卑求進:當年贏冠軍一定囂

趙璧渝2013年入行後,曾因工作不隱定,銀行戶口存款一度跌至不足3位數,但她堅持演藝夢,同時在疫情期間考獲瑜伽老師牌照,用興趣幫補收入。踏入2024年,趙璧渝步入收成期,接拍豐胸廣告搵真銀!

廣告在海邊取景,身穿deep V薄婚紗的趙璧渝坐在海灘邊俯身輕托香腮,一傾前,豐滿身材極震撼。提到美胸心得,她表示平日會做瑜伽運動外,每星期找專業顧問幫助、勤做療程:「拍廣告前一日我做完,即時令胸部升cup,效果明顯。」至於平日飲食,趙璧渝從小喜歡食新鮮山藥或者煲湯的淮山,原來淮山的植物性荷爾蒙對身材十分重要!

拍攝當日,天氣雖不至於發出寒冷警告,但因陰天加上大風,令趙璧渝不停流鼻水:「工作人員有準備暖包、大毛巾,但我真係冇辦法貼暖包,因為啲衫實在冇空間,泳衣又有好多個窿,跟住婚紗本身好窄,當日自己帶咗一件長羽絨,同埋一個暖壺。」為了保持最佳狀態,她拍攝前一日只進食流質食物、藍莓及烚蛋,到拍攝當日,她由朝到晚早只飲齋啡去水腫,肚餓才吃幾粒藍莓充肌,十分專業。

 

 

提到《逆天奇案2》熱播,飾演妹頭的趙璧渝感覺入行11年,終於有一個里程碑。她說:「由《逆1》到《逆2》,感激有展鵬大佬嘅帶領,令我哋A Team嘅默契、眼神、信任度、演繹節奏等等都越來越自然合拍,大家互相提點,妹頭呢個角色就成為咗我生命中好重要嘅里程碑,因為角色令我得到好多,好感恩可以同你哋呢個團隊一齊成長進步,好多謝觀眾支持。」

圖片來源:大會提供、IG、電視截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓