李蘊與隊友直播慶祝Cream廿周年 兩隊友移民保養得宜仍熱愛音樂

文: 余美鳳
2024.04.12

32歲的李蘊自從結婚育有一子一女後,專心照顧家庭,甚少作幕前的演出,近年她主力在直播APP唱歌,成為她湊小朋友之外的娛樂。昨晚李蘊適逢組合Cream的20周年日子,特別約昔日兩位隊友開直播慶祝,由於盧嘉寶(Carpo)和陳曉彤(Hilda)分別移民加拿大和愛爾蘭,所以只能隔空在直播相遇,不過三女談起以往的日子都充滿回憶。

同場加映:中年好聲音2丨古淖文認半紅不黑浮沉15年欠運 學習謙卑求進:當年贏冠軍一定囂

李蘊昨晚聯同Carpo和Hilda一齊開IG直播,Carpo同Hilda都已經長大成人,幾乎認不出來,三女一齊講:「大家好,我哋係Cream!」之後都大感尷尬,她們坦言20年來大家一齊成長,還記得第一次演出是2003年12月31日時代廣告的蘋果倒數活動,隨後就順利出道。提到難忘事,Hilda說:「之前幫許冠傑做咁多場演唱會嘉賓,幾乎每日放學就去紅館,真係好難忘。」至於Carpo就記起出席紀念梅艷芳的演唱會,穿上靚靚造型合唱《夢伴》,當時三位經常搵劉德華、肥姐沈殿霞、S.H.E及Twins等合照,相當興奮,李蘊笑言:「有次去內地一個頒獎禮,我哋玩捉迷藏,一下子拍埋廁所門夾爆咗我隻手指,之後仲要上台打鼓!」她們表示當年收到很好粉絲的小禮物及信件,每封信都會看,至於解散的原因,她們表示好複雜亦好多原因,主要是發展方向不同,況且專輯和演唱會都試過,是時候轉換方向,李蘊說:「如果唔解散,佢哋讀書就冇咁叻啦,專注讀書先咁有成就!(係咪母女檔出道?)我哋呢啲咁細個就出道,就覺得讀書真係好緊要,我繼續留喺娛樂圈,但你睇佢兩個去讀書之後成就幾高?所以讀書好重要!」

李蘊IG近照:

 

 

提到近況,31歲的Carpo現居加拿大,她說:「生活幾穩定,得閒去睇下大自然,仲有繼續創作歌曲,呢個係我永遠興趣走唔甩,所以得閒做下音樂,娛己為主。」至於30歲的Hilda現時在愛爾蘭生活,婚後育有一仔一女,她說:「我啱啱生完細仔四個月,而家都係主要做音樂學校啲嘢,唔係咩咁大件事,唔係大家諗到咁叻!」Hilda在Cream解散後在愛爾蘭讀音樂,並在科克音樂學院完成了一等榮譽學位,非常厲害。不少網友都追問Carpo的感情狀況,Carpo說:「著落咗好耐呀喇!」由於三人分別在地球不同地方生活,她們都慨嘆要聚一聚的機會都不容易。

Karpo及Hilda IG近照:

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓