不正常愛情研究所│文頌男獲演藝人協會支援抗癌 首次做電療好痛苦:想嗌救命

文: 余美鳳
2024.04.12

無綫J2台《不正常愛情研究所》男主持之一的文頌男(Koba),去年透露自己患癌,於椎間近盤骨位置驗出有惡性尤文氏肉瘤,直至現時仍然停工接受治療。他曾經為龐大醫藥費在網上眾籌,幸好有好消息,獲演藝人協會支援。在在孤獨的抗癌路上,有不少人支持,但他近日看到討論區內,有網民對於他之前的事作出批評感到無奈,並作出解釋。

同場加映:中年好聲音2丨古淖文認半紅不黑浮沉15年欠運 學習謙卑求進:當年贏冠軍一定囂

文頌男去年自揭患病一事後,一直開朗面對,不時在社交平台透露自己的情況,他曾透露得到這個病令他辛苦,站立或坐太久都會感到痛楚,有時去醫院接受治療,也要在的士車廂內跪著。有很多網民都同情他,經常留言鼓勵。可惜文頌男經過5次化療,腫瘤反而變大,醫生尋求另一方法醫治。他即將接受電療,嘗試切除所有癌細胞;亦會中西合壁服用中藥,希望能藉此舒緩痛症,他已經服用4次中藥。

今日,文頌男更新IG,透露自己首次做電療,過程十分痛苦,難以忍受痛楚,不斷在治療期間呻吟,「成個過程我諗做咗四個字至半個鐘,我諗我去到一半左右已經痛到頂唔順,開始喺度呻吟,我差啲想大聲叫救命,但係我又唔想停,怕延長咗個痛苦,所以我靠意志力,不停同自己講要堅持要堅持要堅持、其實唔痛唔痛唔痛,真係超難受超痛苦,但係成個過程我都堅持,真係少少郁都冇郁過。去到做完個刻,治療師同護士入返嚟叫我抬起腳,可以起返身喇,嗰陣我隻腳係差唔多完全用唔到力,成個人痛到震曬,震得超犀利,過咗兩、三個字先好啲。其實人哋做電療多數係好輕鬆,因為進行療程嘅時候基本上係無感覺,但我就因為個骶骨冇咗大部分、骨折同壓住咗啲神經,所以平躺喺到先咁痛。真係成日都無辦法唔諗,點解要咁辛苦呢,點解係我呢,點解係我要承受咁多痛苦呢。不過,我相信捱過咗就係晴天,雖然呢一刻好痛苦,但係只要我頂多一陣…或者多一陣…或者再多一陣…總會見到曙光。」

日前,文頌男在IG以「你問我答」形式,與網民互動,有網民問他是否得到古天樂的協助,文頌男回覆對方表示,朋友幫忙聯絡演藝人協會,協會回答表示會盡量作出支援和幫助,但現時仍未知道實際情況,之後需要跟大家詳細了解。

同時亦有傳媒跟文頌男訪問,哭訴他面對家人時會感愧疚,因為自己未能照顧60多歲的母親,反而要對方照顧自己,感激她的愛護,所以經常主動跟母親說我愛你。他亦擔心一班朋友和密友,原來密友一直甚為依賴文頌男,擔心自己若不幸離開,沒有人照顧,怕自己未能夠好好支持朋友們,現時他仍然很期待跟朋友們一起工作。

可是,文頌男在討論區發現有網民評論自己以往的事,網民指出,「條友一開始畀Agency公司簽咗,成日拍啲IG嘅醫美療程廣告,又直播帶貨,初時對佢嘅感覺就係好X假,好厚妝、同成日呃人,後來畀TVB睇中,set咗人設做『中泰混血兒』,再簽佢做J2先冇咁煩,之後就唔評論太多,始終佢生緊Cancer,唔積太多口孽。」

文頌男看到留言截圖,並在自己的IG內回覆,他逐一回覆否認,他否認有簽Agency,工作上一直靠自己努力耕耘,並謂:「的確我一開始唔係幾識化妝、又爛臉,所以化到好厚妝,但我從來都冇呃人,我唔知我可以呃啲咩,透過呃人可以得到咩好處。亦都冇喺TVB設立咩『中泰混血兒』嘅人設。喺節目到,除咗一集講關於泰國嘅主題,我有提及自己喺港泰混血之外,都冇特別講過自己係混血。我一向都係默默咁努力做自己嘅事,希望有一日可以達成自己嘅夢想、生活可以安穩啲,就係咁簡單。」

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓