芷珊約您丨許志安灰心時不敢對事業有期望 罕談「安心偷食」事件:係一世嘅傷疤

文: 余美鳳
2024.04.13

黎芷珊主持的訪談節目一向大受歡迎,今次《芷珊約您》以世界各地的演唱會為主題,在不同地方訪問走埠的歌手們。連日來《芷珊約您》發放預告片,當中有王嘉爾、張敬軒、陳慧琳、溫拿、草蜢等等,其中最新的是許志安,安仔更罕有談及2019年發生的「安心偷食」事件,在事件過後事業的悲與喜。

 同場加映:中年好聲音2丨古淖文認半紅不黑浮沉15年欠運 學習謙卑求進:當年贏冠軍一定囂

鄭秀文狀態回勇超性感拍廣告 大Deep V見驚喜唔再係「排骨文」?

 

《芷珊約您》將於4月21日起,逢星期日9點半時間在翡翠台播出,芷珊為今次節目去到美國紐約、澳門、廣州等地方,觀賞歌手們的巡迴演唱會,更跟歌手走入社區享用美食及深度訪談。今日TVB發放《芷珊約您》最新的預告中,見到有久未有接受深度訪問的許志安。許志安雖然已經正式復出,簽約環球音樂繼續出歌,而他亦有面對傳媒做活動訪問,不過每每提到「安心事件」和黃心穎等話題,安仔都只是簡單回應,不想多提。

 

 

原來黎芷珊到安仔澳門演唱會探班,片段中安仔大方談及「安心偷食」事件,表情仍然相當自責難過。訪問中見黎芷珊問許志安:「你最灰嗰段時間,對自己將來事業仲有冇期望?」安仔回應說:「唔夠膽講期望!啱啱呢個演唱會,我覺得最大唔同係,初心好重要,就算而家個舞台幾細,我都唔怕,總之音樂一響,我就有信心唱得最好。」問到安仔有甚麼說話跟十年後的許志安講,他說:「其實你好幸福!」當黎芷珊提到2019年的「安心偷食」事件,問到影響多大,安仔說:「一世嘅傷疤嚟呀!」

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓