逆天奇案2丨魏子樂效應令女兒同學都嗌驚驚 張頴康感激太太教育小豆以爸爸為榮

文: 余美鳳
2024.04.15

《逆天奇案2》收視口碑都有不錯的成績,今日劇組率領主要演員舉辦祝捷會,總監製劉家豪表示劇集在香港和內地都有好好的收視佳績,值得慶賀。其中「唐冠峰」方力申和「魏子樂」張頴康的溝通之間,不少觀眾都開始洞察到「有啲嘢」,他們的角色竟然被形容為「CP拍檔」,兩人更公開嘴咀,認真夠晒Sweet!

同場加映: 中年好聲音2丨顏米羔離婚投資失利陷中年迷失 認任性放手一搏:為媽媽爭番啖氣

《逆天奇案2》妹頭趙璧渝原來禾稈冚珍珠 Deep V逼爆上圍做美胸代言人

 《逆天奇案2》踏入第三星期,劇情越來越緊張,網友們開始估計教授唐冠峰(方力申飾)跟魏子樂(張頴康飾)應該是背後有可能策動危機的陰謀,劉家豪今日活動上笑言兩人的關係被網友形容為「CP」,兩位男士即場作狀咀嘴,認真搞笑。今日,張頴康在FB留言說:「早兩晚食食吓飯,小豆突然同我講 ,佢有個同學問佢:『你爸爸咁恐怖,點解你仲可以同佢一齊住?』(我其實當下好擔心,小朋友會因為阿康演出嘅角色太投入而影響到小豆嘅社交 )點知小豆若無其事秒回:『我媽媽發惡嗰時我仲驚呀,我爸爸冇乜嘢吖!』原來,天下嘅媽媽咆哮發起惡上嚟,比魏子樂更恐怖!#魏子樂vs教功課時的媽媽 #哪個比較可怕」

張頴康跟太太麥雅緻今日接受本網訪問,麥雅緻笑認篇文是她打,「一向都有照畀小豆睇劇,盡量解說,佢由《一屋老友記》已經睇爸爸啜呂慧儀,咁而家已經9歲,同劉佩玥好(Moon)老友,阿Moon上一輯同張頴康親熱戲真係最多,咁我哋都有教一教育佢,爸爸係演員,佢而家接受能力好高!」張頴康笑言:「小豆仲會扮魏子樂啲眼神,即係扮埋精神失常咁,完全唔會驚。」麥雅緻指小豆認為媽媽發惡時比魏子樂還可怕,而且作為媽媽的網友們都非常有同感,因為教小朋友功課真的會「嘔血」。提到網友擔心張頴康寫完篇文之後人頭不保,「唔係我寫,我都冇見過老婆呢一面,見親老婆都好想錫佢,應該係佢落咗降頭。」

 問到小豆同學怕魏子樂,張頴康會否減少現身學校接放學?他笑言:「接放學照去,啲同學就算驚,小豆都會負責去教育佢哋,佢好搞笑,有時街上面有人見到咩話:『張咩康話?』小豆就會大大聲回應:『張頴康呀!』,之後《法證先鋒IV》有一幕我跌落術死咗,隔籬屋個小朋友見到我以為見鬼,仲問小豆:「佢唔係死咗呀咩?』小豆就會解釋爸爸係演員,戲入面係假唔係真!我最開心係小豆對於爸爸呢個職業覺得引以為傲,唔會因為爸爸演壞人就退縮,因為佢清楚知道爸爸係演員唔係明星,冇呢個光環。」至於追問到魏子樂和唐冠峰的後續,張頴康指不宜劇透,他笑言:「後面仲有好多勁嘢,絕對唔止郁吓隻眼咁少嘢!其實方力申暗戀我好耐,BL劇嚟嘅,後來可能會畀機會佢,因為佢其實係阿Moon嚟。」

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓