中年好聲音2丨黃劍文變舞王咀嘴陳蒨葶激嬲粉絲 古淖文顏米羔譚輝智獲家人撐場

文: 余美鳳
2024.04.16

《中年好聲音2》其中18位參賽者舉行一連兩場的《中年好聲音2隆重登場慈善演唱會》昨晚開鑼,全場爆滿,18位參賽者的粉絲都各自為偶像準備應援區,供粉絲們打卡留念,令伊利沙伯體育館非常熱鬧。除了《中2》其他的108強參賽者到場支持外,《中年好聲音》大家庭的周吉佩、羅啟豪、李佳、肥媽、周國豐、伍仲衡、張佳添等都有捧場,場面星光熠熠。

同場加映:中年好聲音2丨顏米羔離婚投資失利陷中年迷失 認任性放手一搏:為媽媽爭番啖氣

《中年好聲音2隆重登場慈善演唱會》昨晚在伊館上演,18位參賽者包括古淖文、譚輝智、顏米羔、黃劍文、沈宗賢、陳俞霏、安雅希、陳燕娜、劉威煌、甘永傑、林若盈、梁浩賢、鄭梓浩、劉可、王學琳、陳蒨葶、王玥及尹新杰施展渾身解數,輪流登台演唱。譚輝智的爸爸媽媽、安雅希的媽媽愛女都有在台下睇騷,18位之中,最令人驚喜的絕對是黃劍文,一向是抒情歌擔當的他,今次勁舞連場掀起氣氛,見劍文跳得有板有眼,原來只得大約十日時間排練,相當不容易。而劍文聯同陳蒨葶和林若盈的音樂短劇中飾演渣男,周旋在三角關係之中,期間他從後攬實林若盈,但又跟陳蒨葶跳熱舞,最終兩人台上激吻,引起全場嘩然。而同樣「激」的有顏米羔加上古淖文合唱《芳華絕代》,兩人造型妖味沖天,一邊唱一邊互摸身體,睇到觀眾們熱血沸騰,最終兩人當眾咀嘴,尖叫聲不斷。

 

 

「人氣王」譚輝智昨晚都有不少粉絲舉牌支持,當他獨唱時的尖叫聲最大,而他亦非常識做,邀請兩位「姐姐級」粉絲上台聽他唱歌,伸手拖住對方發放「電眼攻勢」,相當厲害。而輝智除了大唱《歸來吧》、《抉擇》等參賽歌曲外,少不免就是挑戰快歌《屈到病》,他獨特的舞蹈喜感,令在場觀眾夾雜笑聲和歡呼聲,睇得相當投入。而輝智與最後六強的參賽者走落台跟觀眾握手時,輝智走到「超級粉絲」拉姑狄波拉身邊,即時握手又合照,興奮莫名。

完騷後,古淖文、譚輝智及顏米羔接受訪問,他們表示家人都會分別在兩場演唱會捧場,輝智笑言:「爸爸坐得好後,冇辦法啦Budget唔夠!仔女就因為太細個喇,睇騷好夜,所以冇叫佢哋睇!」而顏米羔甫出場獻唱時,見到台下的媽媽心情激動,他都不敢要望住媽媽唱歌,怕流下男兒淚失禮,而古淖文的父母尾場會由澳門來港捧場。古淖文一身強勁肌肉,但演唱會卻「守身如玉」,他表示:「大家唔好睇我以為大大嚿,其實係水腫,我呢排忙綵排,根本上完全冇時間做Gym,所以梗係唔會除衫啦!」顏米羔摸勻阿古全身,他笑言沒有真摸,只是舞台效果,「我哋係真錫,不過我錫我手指公(借位),(黃劍文真錫!)吓?佢兩個真錫咩?勁喎!」身旁輝智即時「食花生」:「真錫?咁我覺得應該要交換,我都可以犧牲一下!」

至於黃劍文今次超突破演出,他表示都是跟導演指示,「本身決賽跳完舞,佢哋都覺得應該可以繼續跳,但我冇諗過係Medley,原來扮郭富城真係好辛苦!其實我一直都好想做唱跳歌手呀,今次終於可以喺舞台上圓夢!」提到錫錫陳蒨葶,他表示劇本原來寫法沒有吻戲,不過經過不斷更改後,兩日前有這個決定,他們綵排時都有「真錫」,沒有尷尬,但陳蒨葶笑言:「我冇乜所謂,不過係驚出唔到呢個伊館門口。」劍文笑言:「我已經事前話畀粉絲聽係劇情需要,但佢哋好激動,話根本冇需要!(一地玻璃碎?)冇辦法啦,今次係熒幕初吻,7年前原本錫過一次不過冇出到街。」而音樂劇中慘被背叛的林若盈笑言為投入角色,綵排時換上手機熒幕成兩人劇照,心裡常常罵他是「渣男」傷透她的心。

 

攝影:何家賢

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓