狗奴阮小儀11歲芝娃娃急病留院 生活將要改變:遮遮與你並肩作戰

文: 余美鳳
2024.04.17

DJ界小富婆阮小儀,電台工作之外,還做司儀、拍節目等,吸金力驚人,曾傳聞她有千萬身家。她作為富家盛女,單身多年,則鍾情於飼養狗仔。她曾經飼養2隻芝蛙蛙,較大年紀的「Dee Dee」早年病逝後,另一隻「細佬佬」陪伴主人經歷喪狗之痛。不過近日,細佬佬的身體狀況出現問題,令小儀十分擔心。

同場加映:中年好聲音2丨顏米羔離婚投資失利陷中年迷失 認任性放手一搏:為媽媽爭番啖氣

當日小儀都花上了一年有多的時間,悼念Dee Dee,把傷痛漸漸減輕。留下來的細佬佬,就一直陪伴小儀的重任。小儀經常帶細佬佬周圍去,又會一起出席活動。上月,小儀帶著細佬佬去工作,還影著細佬佬坐私家車,笑言,「細佬佬今日威威呀,做嘉賓,仲有artist車坐𠻹呀!」

現年已經11歲的細佬佬,一直都健康活潑,不過日前小儀卻貼出牠在診所治療的照片,細佬佬戴著「衛星頭罩」於透明膠箱內被觀察情況。作為主人,見到飼養的寵物患病,必定會十分擔心。

當時她分享帖文時,留言正面鼓勵自己和細佬佬,「我們關關難過關關過,遮遮會陪你嘅,唔好擔心太多,佬仔。生命永遠遠有估不到出現的狀況,總之每一次都是學習,結果如何,都是學習。朋友們,原諒我未必太詳盡講太多,因為都有太多事情要去取意見同決定,希望大家給細佬佬多點正能量同集多點氣,我們會努力!沒事的。」

事隔兩日,小儀再出帖文為細佬佬報平安,牠已經於星期六出院,但言語間似乎細佬佬的情況仍有隱憂,「細佬佬星期六已經出咗院,但⋯⋯由於佢身體入面突如其來出現咗唔好嘅狀況,開始喺生活上或之後生命路上要改變好多。遮遮由最初唔敢接受,到四出求醫,到唔知選擇啱唔啱嘅方法,去陪佬仔一齊過渡同調理或醫治,遮遮會同細佬佬並肩作戰。」

這段時間,很多人關心小儀和細佬佬,她收到各位朋友及醫生的關愛,她仍然信念堅強,「總之,遮遮同細佬佬都唔知餘下嘅路會再出現乜嘢妖魔鬼怪,但都要積極正面面對去打大佬,只可以係咁吧。同埋要開開心心,始終,生命真係無常。遮遮希望細佬佬之後嘅路唔好太辛苦,可以有關過關,一切平安。生命嘅安排係點,總有佢原因,好好享受而家嘅時光吧!」

 

 

 

為了令細佬佬有強大的能量,小儀堅持不斷讚美牠以作鼓勵,她表示細佬佬仍然好得意,11歲了仍然好靚仔。加上朋友們和網民的留言加持,相信細佬佬都會平安地生活。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓