張致恒疑無錢交電費被斷電?雯雯IG發文鬧爆:完全唔係容忍範圍之內

文: 黃樂恩
2024.04.16

藝人張致恆(Steven)與老婆區燕雯(雯雯)於2019年結婚,婚後育有4個孩子,但二人時常因財政問題陷入爭吵,更不時都在社交平台上嗌離婚兼呻窮,被網友稱為「離婚界KOL」。話口未完,今日雯雯突然又在IG限時動態上發文,表示家中因無交電費被斷電,隨後她更寫道「完全已經唔係容忍嘅範圍之內,請問你想我點?」

今日(16日)早上11時多,雯雯突然在IG限時動態發文,她寫道「要發生嘅,終於都發生,你終於都令到屋企發生俾人CUT電。完全已經唔係容忍嘅範圍之內,小朋友又無得煮嘢食,又無熱水沖奶不停喊,請問你想我點?」隨後傍晚時分,雯雯再度在IG限時動態發文,她寫道「電話準備熄」,暗示到現在家裡仍然被斷電。

消息一出,隨即引起關注,隨後該則帖文限時動態更被轉發到LIHKG討論區,不少網友都擔心小朋友的往後生活,紛紛留言表示「強烈要求社會福利處立即介入,保護兒童及送往寄養家庭」、「有無機構介入關心下啲小朋友,再大啲會唔會有咩心理問題」、「呢啲情況保良局會唔會介入」。

亦有網友對於張致恒一家被停電一事感到不解,在帖文下方留言問「其實電費唔開冷氣會有幾貴,做外賣師都交唔起咩」、「其實Steven哥有冇做嘢架,有做嘢點會冇錢交電費」、「停電咪交電費」。另外也有網友指出,張致恒與雯雯近年屢傳婚變兼頻頻呻窮,更不時就個人財困問題向外界求救,如看牙齒想找牙醫贊助、鞋子壞了想找人送他鞋子等等,讓網友不禁質疑他們一家是在「扮窮」,「都唔知堅定流,又出嚟乞錢」、「唔玩(電話)點賣慘乞錢?」、「無電仲玩電話」。

有網友就貼出了一張電話截圖,並寫道「上個月話今個月會正常返架」,原來張致恒上月(1日)亦曾在IG限時動態求網民捐助,當時他貼上一個支付平台的收款Code,表示自己陷入財困求網民捐助,並在文中強調「過埋呢個月(3月)所有嘢都可以回復正常」。沒想到短短一個月,張致恒一家再次陷入財困,更因為無錢交電費而「被CUT電」。

來源:IG@ugly__mamaIG@stevencheungLIHKG 討論區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓