投訴荔園滑梯傷B 網民反批港媽推卸責任

文:
2015.07.02

呢排全城最多人去嘅活動莫過於喺中環 舉行嘅「荔園Super Summer 2015」,前日發生咗一單意外,有個港媽帶咗仔仔去,諗住玩「滑稽恐龍屋」滑梯,點知職員話BB唔夠3歲唔玩得,咁佢就叫BB個姨媽抱住佢玩,港媽全程拍曬片,但瀡嘅時候,BB嘅左面同耳仔就撞咗落滑梯,事後BB同姨媽都有傷痕,工作人員話帶佢哋去救護站,但係就冇人,要去另一個,行咗800米,港媽話救護員同仔仔洗面及敷冰後要求佢簽紙表明仔仔無事,佢話唔肯,就走咗等救護員再跟進,佢將成件事分享咗上Facebook,仲話:「如果唔係趕住食飯,我會報警!我唔想有下一個受害。」,點知網民一致批評責任喺港媽度,唔應該畀咁細個嘅BB玩,又話佢唔聽工作人員指示,佢最後就刪除咗個Post,嗱不如你哋睇下段片,再睇埋其他人嘅評論,你覺得誰是誰非?

 

想睇完片,可去以下Link:
https://www.facebook.com/hkgoldenpic/videos/988850644492732/ 

 

 

 

中環「荔園Super Summer 2015」 吃喝玩樂全攻略

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓