日系雜貨R.O.U初登陸 $150買到乜?

文:
2015.10.20

 不少女生都對日系雜貨情有獨鍾。近日日本人氣雜貨R.O.U. 終於進駐香港!不少人認為R.O.U跟LOG-ON路線相似,但小編認為R.O.U.的DIY產品及裝飾品較吸引,同時有售日韓人氣文具,好逛程度絕對不輸LOG-ON。另外亦有幾個吸引賣點,例如$6印相及刻筆服務。
>> 詳看:【$6即場印相!日雜店R.O.U.三大必逛點】


同時,店舖內有劃出了一個美容專區,除了平時見到的開架牌子,亦有售日本人氣化妝品、護膚品及身體護理用品,當中更有不少是獲得日本COSME大賞推介嘅商品,大有來頭!小編為大家精選幾件$150以下美容產品,準備去R.O.U.的你不妨參考!


1. SUGAR NAIL指甲油, $49

R.O.U有售大量指甲產品,當中這款比較特別,塗上1分鐘即乾,乾後指甲面上有砂糖微磨砂質感,系列尚有粉橙及粉黃等少女色系,十分吸引。


2. ANGFA 睫毛生長美容液, $139.9

 早晚塗抹於睫毛根部,標榜多功效,睫毛增長同時濃密。試用一星期後亦發現睫毛有變長,效果不俗!


3. Organic Mint Water, $99.9

包裝精美的護髮水,噴於頭髮上能減少毛燥問題,帶有淡淡薄荷香味,感覺清新!


4. PREMIUM PURESA 蜂皇漿啫喱面膜, 特價$49.9 (原價$65)

面膜用料矜貴,含蜂皇漿成份但價格相對親民,3塊只售$49.9!美容液呈啫喱狀,用後補濕能力佳,十分適合初秋轉季補濕之用。


5. FIANCEE 香水噴霧, $129

不少女生都喜歡肥皂味及洗頭水等清新香味。這枝洗頭水味FIANCEE 香水噴霧氣味清淡,是COSME獲獎產品,獲不少日本女生熱捧!

 

期待更多日牌到港>>《繼GU後 如果這5個平民日牌都來港就好了!》 

 

>>《莎莎網購懶人包:在家平買日本藥妝 教你賺埋免費送貨

>>《文具外 這10件MUJI美容產品又平又好用》 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓