與JC夫妻宮相沖?玲玲師父擺烏龍睇錯相 安志杰:搵過份新工啦

文:
2015.10.21

安志杰早前在馬爾代夫向Jessica C求婚成功,在社交網站大晒靚人靚景的幸福照,羨煞旁人。但在這麼幸福的時候,麥玲玲師父在專欄替他們算命卻潑冷水指他們夫妻宮相沖,這消息被安志杰知道後立即指出玲玲師父「睇錯相」,澄清自己是屬蛇,而非玲玲師父在文中所寫的屬龍,並回應串爆「Go get a new job」。

   

安志杰在微博澄清自己屬蛇,非玲玲師父文中所寫的屬龍。有粉絲留意叫安志杰不要生氣,並祝福他和JC幸福

 

睇返維基百科資料,安志杰的出生資料原來也被誤填為1977年5月出世,但按安志杰澄清他是屬蛇來說,出生年份是1976年才對,所以維基都不可盡信啊!

 

圖片及資料來源:安志杰微博

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓