你中幾多項?!一張圖睇完廢青10大特質

文:
2015.11.03

成日自認「廢青」,究竟你係咪真係咁「廢」?80後網絡插畫家LLH以一張插圖歸納出廢青的10大特質:

1. 窮
廢青通常無「錢」途,雖然總將「窮」字掛嘴邊,但會將有限金錢放在有認為意義的地方,「窮遊」同「窮食」更是廢青的樂趣。

2. 諗起第二日要返工返學就想死
每日番工等放工,唉,幾時先到星期五呀?

3. 只想去旅行(80%想去泡菜國)

廢青最愛窮遊,搵平hostel、搶平機票則是廢青強項。

4. 手機不離手 WhatsApp秒回
經常有手機震動的幻覺,且不時不自覺解鎖睇有無未接來電或新訊息,如果有新WhatsApp,必定秒回。

5. 經常hea父母「得啦」
番到屋企面對父母的千言萬語,廢青通常只會霸氣回覆一句「得啦」,並非不孝,只因廢青最怕矯情,一切在心中啦!

6. 淘寶多過行街
不少廢青都淘寶淘上癮,衣服、文具、雜物都購自淘寶,可謂淘出一個家。

7. 煲劇(大台膠劇都話好睇)
日、韓、台、或者歐美地區的劇集,廢青通通不會錯過。即使大台劇集橋段又膠又重覆,廢青都話好睇,洗腦式勁讚《張保仔》的3000萬的電腦特技逼真!

8. 成日呻眼瞓

為何眼瞓?廢青每晚都有覆WhatsApp、淘寶、煲劇、搶機票等千萬件事要做,當然沒有時間瞓覺。

9. 間房亂到喊(同啲衫一齊瞓)
雖然怕執房,但廢青自有善用空間的方法。用書枱時將枱上雜物放上床,夜晚則把雜物移回書枱。呀媽以為房間好亂,事實廢青深知房間「亂中有序」。

10. 放假冇嘢做都要hea到凌晨三點先瞓

難得放假,當然要好好善用,WhatsApp、淘寶、煲劇繼續無限loop。

「其實有理想,只係未激發到個動力出嚟」,廢青們,共勉之啦,!

 

圖片獲作者LLH Story授權刊登,未經准許,請勿轉載!
LLH Story facebook: https://www.facebook.com/LLHstory/

 

HK 港生活 APP 登場!
Android 版:立即下載

Follow us:
即like UHK 港生活facebook, 追蹤城中大小熱話;
Instagram: @ulifestylehk

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓