拍拖前係寶,拍拖後係草,你唔係唔知掛?

文:
2015.12.21

文:小盛女

配圖: meetmindful

「聽聞尖沙咀有間德國餐廳唔錯,不如我地去試吓吖?」Mike說,那時他和Brenda仍然是同事關係。

「好呀。」Brenda微笑地說。

「7點半好無?如果OK我就即刻打去訂位喇我驚好full。」Mike說,並在Openrice找餐廳的電話。

「好呀無問題。」Brenda說,並心想呢個男同事又幾主動喎,嘻嘻。


追女仔嘛,主動細心當然最緊要,平日多點留意target喜歡吃甚麼,有甚麼興趣,然後投其所好,約吓食飯睇吓戲,如果可以一起學樂器或上course更佳,相處多了,慢慢就會開始熟稔,戒心亦會放下,久不久再送上一些小驚喜和小禮物,定必能搏得紅顏一笑,如果連輕微的身體接觸也沒有反抗,那成功機率應該都幾高,便可以進一步嘗試送佢返屋企。不過其實以上呢段都係廢話,計我話有feel大過天,無feel,我理得你係李嘉誠個仔啦!雖然Mike不是甚麼富二代,也沒有送上Pandora,但他與Brenda亦發展得很順利,所以約會了幾次便成為男女朋友了。

 
「今年我生日食咩好呀?」Brenda問,這是她第二年和Mike一起過生日。

「唔知呀,是但啦,搵嘢食你叻啲,平時都係你諗㗎啦。」Mike說,然後繼續玩Facebook。

「其實呢啲無話叻唔叻,我都係上openrice搵,平時我諗唔緊要,但係可唔可以唔好我生日都係我諗?」Brenda晦氣地說。

「咁我都唔知你想食咩。」Mike說,男人對不想做的事總會想到無數個藉口。

「算喇,食銅鑼灣嗰間xxx啦,聽講啲扒都OK。」Brenda說,其實她不是要吃甚麼五星級酒店自助餐或過千元的份子料理,她只是想吃一間由Mike親自選的餐廳。


「你book咗位未?」Brenda問。

「未呀。」Mike說,並心想還有兩天才到她生日,明天book也不遲吧?

「你仲唔book?好full㗎呢間餐廳,你唔諗同我食咩都算喇,可唔可以唔好我講埋想食咩你都唔去book位?」

「呢排做野忙吖嘛。」Mike說,他不知道忙其實是一個令人非常討厭的藉口。

「咁我諗你真係好忙,忙到連打一個電話既時間都無。」Brenda說,便頭也不回地走了。


拍拖前係寶,拍拖後係草,Brenda當然知道,朋友當初都勸說不要那麼快便讓男人得手,這樣他便不會珍惜,但她覺得喜歡便說喜歡,為何要扮愛理不理?那些甚麼whatsapp要覆慢一點字數要少一點她覺得簡直是無聊到極,所以她最後還是順著自己心意去做。其實二人相處久了,很多事都已成習慣,感情亦越來越穩定,進入老夫老妻階段,唔通仲日日要有驚喜咩?當然無可能,但只是特別日子做返少少嘢應該都唔係咁難掛?可能你會話要慳錢嘛,唔係點娶你啫?心思其實唔使好多錢,收到一張手畫嘅卡分分鐘係開心過收到一條Pandora(純個人意見,請因應伴侶自行調節),「我唔識畫畫」、「手作仔呢啲我識條鐵咩」,嘥氣啦,講埋晒啲咁嘅藉口,一個字講晒:懶。你問心,如果未一齊,你知道心儀嘅人最鍾意手作嘢,你會唔會整吖?


「今個星期六不如去睇百日告別?The ONE 3點有場,我早啲出去買飛。」Mike說。

「嘩,轉性呀你?」Brenda說,並心想呢個衰仔終於做返啲嘢。

「嘻,我仲book咗我地第一次約會嘅德國餐廳,係咪好surprise呢?」Mike得戚地說。

「你而家講埋出嚟咪唔surprise囉傻佬。」Brenda說,並忍不住甜笑,其實女人有時真係好鬼易氹。


無論是熱戀期或老夫老妻的階段,久不久也為對方花點心思吧(男女亦一樣),因為維繫一段感情從來都不簡單,有時有啲嘢真係唔懶得㗎。

 

本篇圖文獲作者小盛女授權刊登,未經准許,請勿轉載!

小盛女

facebook: https://www.facebook.com/littlevibrantgirl/

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓