木村拓哉舊杯麵廣告 網民發現原來「陳凱琳」有份拍?!

文:
2016.01.13

日本天團SMAP突然傳出解散,消息指惟獨木村拓哉將繼續留低為尊尼事務所效力,其他SMAP成員將會離開,歌迷得知後都非常心痛。最近有網友重溫木村舊作,發現一個幾年前的杯麵廣告中,木村與一班印度舞蹈員頭扭扭跳印度舞,再大唱充滿印度風情的廣告歌,令人隔住個mon都聞到陣咖哩味!不過有網友竟然說在廣告中見到另一個熟悉的面孔,她就是港姐出身的藝人陳凱琳,而這位「疑似陳凱琳」和木村更大跳貼身舞!

大家都捽一捽眼看真點!

原來不是陳凱琳,只是一個貌似陳凱琳的「印度西施」,小編當堂嚇一跳,然後得啖笑,經常被指似混血兒的陳凱琳果然跟這位「印度西施」確真有幾分相似,兩人同樣靚女兼有深邃的輪廓,又難怪會被網友認錯。

 

來源: 高登討論區 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓