男同學請去旅行,港女猶豫去不去?網友意見一面倒

文:
2016.01.14

身為貧苦學生,想去同朋友去旅行卻無錢,如果你朋友說願意包機票食宿,是否很心動呢?但假如男朋友唔多like的話,你又會如何抉擇?

網上配圖: 31.media.tumblr

最近在討論區有位家境清貧的21歲女大學生,稱被三位中產男同學邀去日本旅行,其中男同學A君更話願意承擔女大生的機票和住宿費,而B君又話願意包食,令女大生一方面非常感動,另一方面又因為考慮男朋友感受而陷於兩難中。

這位女大生表示男朋友就似乎不太喜歡她跟A君玩得太埋,原來之前A君試過單獨揸車載女大生上山看夜景,已經令男朋友打爛醋埕。

多數網友似乎都勸女大生應該有所避忌,理性分析三大原因如下:

一)考慮男友感受;

二)人情債難以償還;

三)三男一女點分房先?(又好似有道理喎)有網友更鬧爆不明白為何女大生會因為有人請去旅行而感動。

 

來源:香港討論區 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓