山友消失、石屋變大石?行山友網上分享4日3夜「西貢結界」實錄

文: 9527
2016.07.06

6月中旬,行山友「鵬哥」獨自去西貢行山,結果失蹤三日後方成功落山。日前鵬哥於Facebook分享自己失蹤三日期間的經歷,見過山友消失、石屋變大石又見到墳場,經歷相當詭異,不少網民都問鵬哥是否誤墮「結界」!

當日鵬哥經過大枕蓋曾經影相打卡上載至Facebook,天空忽然行雷,鵬哥亦表示「好邪」,本想盡快落山,但一路行見雷雨雲已走就繼續上山,正式開始「迷幻結界之旅」……


山友消失
失蹤期間,鵬哥表示多次遇上認識的山友,但點叫都無反應,而且山友都於眨眼間消失。



石屋變大石
鵬哥搵路落山期間發生唔少怪事,見到石屋點知行近變大石,又聽到石頭會發聲,每朝起身周遭環境亦有轉變,唔通真係入咗「結界」?



鵬哥之後問過落山時遇上的「消失的山友」,全部都表示不在現埸,更不在西貢區,令鵬哥的經歷更覺詭異,網民亦大叫奇幻,你信西貢真係有「結界」嗎?


最後建議一句,最好避免獨自行山,出發前通知親友,方便出意外時有所照應。

 

來源: 鵬哥FACEBOOK

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!