行書展前醫飽肚!銅鑼灣至香港站5大人氣美食地圖

2016.07.20

一年一度書展,就算平日無睇書的習慣,都想入場湊湊熱鬧!

場內人山人海,設有多個展館和攤位,實在需要極大腳骨力,所以入場之前醫飽肚是非常重要的!為方便大家,小編整理出5間最近人氣高企的食肆,全部集中在銅鑼灣至中環一帶,無論你收工趕時間,抑或周末想慢慢歎一餐再行書展都啱睇!

 

1. 秋光 Shitamachi Tendon Akimitsu

地址:銅鑼灣登龍街28號永光中心13/F

日本過江龍「秋光」主打天婦羅蓋飯(天丼),餐廳堅持使用正宗方法去炸天婦羅,加上特製的天婦羅醬汁,故此日本本店極受當地人歡迎。

香港店亦有售日本店的人氣食品-「原條海鰻天丼」,原條日本進口的鰻魚,炸成天婦羅蓋在飯上,份量十足,食完一定夠力抬書!

 

圖:FB@下町天丼秋光

 

2. Mad for Garlic

地址:銅鑼灣時代廣場11樓1104室

來自韓國的「Mad for Garlic」以大蒜為主題的餐廳,加入意大利烹飪風格,令大蒜這款「重口味」食品變得更入屋!招牌菜包括大蒜意粉、蒜雪薄餅、大蒜牛扒等等,同行書迷是喜歡韓國文化的話,必試!

 

3. 哲平食堂 Teppei Syokudo Hong Kong

地址:灣仔克街6號B2號舖

主打立食魚生飯和豬扒丼,當中魚生和米飯的比例更是1:1,非常足料,但以主打外賣快餐的食肆來講定價較高,啱收工趕時間入書展,又不想「頹食」的朋友!

 

4. Jan Jan Kushikatsu

地址:灣仔皇后大道東100 號二樓 

香港首間海外分店進駐灣仔,供應大阪地道串炸食品,包括肉眼扒牛肉、紫蘇雞肉、沙鑽魚,以及串在竹籤上的咖喱飯,極具風味!

 

5. GROM

地址:中環國際金融中心商場L1 1023號鋪 

來自意大利的GROM,未有任何宣傳下已大排長龍;意式雪糕雪糕非常幼滑,但味道偏甜,特別推介開心果口味!行書展出開港島區,不妨去感受一下這人氣雪糕的威力!

香港書展5大免費體驗!學法文、穿浴衣、贏機票 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓