《屍殺》大發現!女友跟喪屍的10大共通點

文: 王庭芝
2016.09.16

韓國賣座電影《屍殺列車》成功掀起熱潮,連許多平時唔睇喪屍片的朋友都話要去朝聖,但大家睇完電影,有無發現戲中的喪屍有種似曾相識的感覺?人氣網絡作家「MissAnita 御姊愛」分享了《女友跟喪屍的10大共通點》,令唔少網友like爆表示:簡直說出我的心底話!

圖:《屍殺列車》劇照

 

《女友跟喪屍的10大共通點》包括:

 

1. 都很愛反白眼

當女友不滿或不屑男友的時候,就會秒速向男友反白眼反到去後腦,似足戲中無黑色眼珠的喪屍。

圖:《屍殺列車》劇照

 

2. 特色是窮追猛打緊追不放

對小細節窮追不捨,問到男友口啞啞,可能是每個女友的特性,「我今日有咩唔同?」、「你同邊個whatsapp?」、「我着間條定波點好睇啲?」,比這些問題「咬住」可能仲恐怖過比喪屍咬住!

圖:《屍殺列車》劇照

 

3. 聽到你的手機響就會瞪過去

大家仲記得戲中喪屍入隧道之後視力變差,要靠聲音行動,而主角就用手機鈴聲引開喪屍群,女友聽到你的手機響,都會敏感度瞬間飆升,就算唔擔心係其他女生打電話來,都可能擔心是男友上司急call啦!

 

4. 行路經常重心不穩

喪屍的行動無靈魂、無重心,故左搖右擺,女友就可能因為着高跟鞋、雙手拎住一袋二袋戰利品,所以行路都係重心不穩。

 

5. 經常令你想匿入廁所

電影中,列車上的廁所似乎一個幾好的暫避喪屍地方,至少大肚婆鄭有美和奸角金義聖都曾經成功躲過喪屍,如果女友對你發脾氣時,會唔會都令你想匿入廁所暫避呢?

圖:《屍殺列車》劇照

 

6. 上一秒還好好的下一秒就殘暴了

女生情緒波動大,特別係每個月嗰幾日,變臉速度肯定快過喪屍病變速度,上一秒仲對你嗲聲嗲氣,下一秒可能已經飛杯掟碟。

 

7. 預料不到她會從哪裡進攻弱點

喪屍進攻的方式難以預測,女友進攻的方式一樣估唔到,她要試探你有無曳曳,通常都唔會直接問,總係要用旁敲側擊的方式,問東問西,直至你終於知道她問問題的真正用意時,一切已經太遲了!

圖:《屍殺列車》劇照

 

8. 往往有很多相似的同夥(好姊妹)

女生總係有好多好姊妹做「智囊團」,由拍拖前點揀男友,到拍拖後點樣馴服男友等等,都有這班三姑六婆姊妹團給意見,她們堪稱「男生最怕物種」!

 

9. 並且會迅速被同夥感染相同症狀

喪屍病毒散播力驚人,姊妹們的感染力同樣驚人,你會發現女友今期化咩妝、著咩衫、煲咩劇,往往與她的好姊妹非常相似,你就會知道她們應該是同時「中毒」的。

圖:《屍殺列車》劇照

 

10. 都很會咬(嗯哼......羞~)

御姊愛表示這只是臨尾開個玩笑,小編則表示不解釋。

 

 

身為別人男友的你又覺得自己女友係唔係咁?除了以上10點,網友的留言都相當精彩,有人留言:「請問憤怒的女友和恐怖份子有何不同?答:恐怖分子可以談判。」又好似係喎……

 

 

 

內容獲MissAnita 御姊愛授權刊登,未經同意請勿轉載。

MissAnita 御姊愛Facebook:https://www.facebook.com/MissAnitaGoodLife/ 

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓