沒有「主角」的MV 18位綠葉的血汗故事

文: 王庭芝
2016.09.18

2013年TVB的歌唱比賽節目《星夢傳奇》,令觀眾重新認識一班隱藏的唱得之人,成功捧紅冠軍鄭俊弘,入行逾十年終嘗爆紅滋味,獲得唱片公合約,劇集主題曲一首接一首,又有機會出唱片開個唱,至於亞軍鄭世豪呢?命運則大不同,雖然他至今仍未有機會出唱片,比賽亞軍的光環似乎並未能為他的星途帶來太大改變,不過他依然堅持這個歌手夢。

日前他推出新歌《仍堅持》,唱出自己對夢想的執著,MV更搵來18位在電視劇經常客串的綠葉演員,由他們親身演繹自己的故事,他們為了堅持演員的夢想,同樣付出許多努力,甚至另外打工才可維持生計,MV由兼職的士司機的邵卓堯為主角,途中遇上不同的演員,有人兼職地盤工人、足球教練、保險經紀、裝修工人等,大家又認得當中幾多位演員?你又叫得出幾多個名字呢?

圖:Youtube擷圖

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓