樂迷實認得!側田上中國蒙面歌王唱《追》獲好評

文: 9527
2016.10.18

相信大家仲記得於《蒙面歌王》第一季巫啟賢先後唔認得曹格同李克勤,玩到第二季《蒙面唱將猜猜猜》似乎大有進步,終於估到歌手身份!繼陳曉東同杜德偉(丫唔係,許生至真)後,又有另一位香港歌手登場,今次連巫啟賢都認得,你唔會估唔到嘛?



呢位「童話裡不是騙人的」於9日已經出場一次,但未有人估到佢嘅身份,所以今集再次出場唱《追》 。

 

 

 

仲有同暴走蘿莉《有多少愛可以重來》!

 



今集陶晶瑩估係呂方。

 



元老評判巫啟賢立即反駁話唔係!仲勁讚呢位「童話裡不是騙人的」,先話「於香港樂壇上有某個高度,這幾年相當有跌宕起伏」,之後又講佢「繼陳奕迅之後,有可能影響亞洲的香港歌手」。
   

巫啟賢拍哂心口話自己知道小王子身份,仲話想聽佢唱多集。其他評判講到明他的名字係「三個字」。咪住先,側田明明係2個字,定係想講側田個真名羅定偉,定係巫啟賢估唔到扮知呢?巫啟賢個心仲難估過歌手真身啊!

 

圖:側田Facebook專頁

其實側田之前都唱過同一隻歌,大家覺得似唔似?

早場仲有楊丞琳公開身份, 《擱淺》好好聽啊!

 

 

 

影片源自Youtube,如遭刪除請見諒。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓