多倫多電影節入圍作 《媽有喜事》大放法式笑彈

文: 王庭芝
2016.11.10

失婚苦媽遇上第二春,點知阿仔唔多like,誓要捧打鴛鴦!曾經拍過愛情經典《情約半生》、《紐約愛漫遊》才女茱莉迪比最新自編自導自演的喜劇小品《媽有喜事》(LOLO),本片更入圍多倫多國際電影節,戲迷不容錯過!

故事簡介:

專門搞巴黎時裝騷的維奧妮(茱莉迪比 飾)自離婚後老是遇到衰男人,一次與好姊妹到法國鄉郊度假,邂逅了戇直老土I.T.男桑荷尼(丹尼般 飾),一刻春宵後旋即打得火熱。桑荷尼正式搬到巴黎創業,沐浴愛河的維奧妮更相信,他能與藝術天才兒子路路(雲遜拉高斯 飾)合得來。豈料,外表乖巧善良的路路骨子裡是個超級戀母狂,任何維奧妮看上的男人都是敵人,非趕絕不可﹗跟過去的男友們一樣,路路為桑荷尼度身訂造了一連串的刁難計劃,誓要將媽媽眼中的真命天子變成「苦命天子」﹗ 

上映日期:1118日特別放映

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓