GEM內地頒獎禮橫掃4獎 閃爆宇宙裝Rap住回應網民嘰笑

文: 9527
2016.12.05


宇宙漿鄧紫棋(G.E.M.)日前出席內地《咪咕音樂盛典》,G.E.M.於頒獎禮上橫掃年度最佳國語專輯及年度港台最受歡迎女歌手等四項大獎,同時更首次唱出新翻唱歌曲《死了都要• 愛》,rap住同網民隔空對罵!
   
G.E.M.的著衫風格一向「別具一格」,皮褲、閃爆大媽裝不單成為她的icon,更不時成為網民熱話。今次改編信樂團的《死了都要愛》成《死了都要• 愛》,特別加入幾段rap回應「網絡暴力」。

  

先暗喻網民係雞,rap住鬧「然而  跑來一群雞   環迴立體音 啼著不喘氣  是每隻雞天生的使命」,然後又鬧網民只係鍵盤戰士得把口「烏煙瘴氣的網路  他們口水亂吐 發洩生活的痛苦拿著鍵盤當手槍盡情羞辱」。最後當然不少得回應皮褲引起的時裝災難,「約會我都穿著皮褲 批發買了皮褲  看我愛了多麼投入」,講到明自己有幾愛皮褲。

 
內地網民勁like啊G.E.M做自己,大讚串爆「黑粉」夠霸氣,但似乎絕大部分香港歌迷就唔係咁睇……

來源:YOUTUBE

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓