情人節Iron Man地鐵送花!男女主角身份惹質疑

文: Cay Cheung
2017.02.14

今日是單身人士最想逃避的2月14日情人節,不過想避都唔係咁容易!今日一早,網上已經瘋傳一張有人扮成Iron Man,手執鮮花在金鐘地鐵等人的照片。

  

其後有人拍到女主角現身收花。

圖:Tai Po 大埔  

其實男主角Paul昨晚已經將扮成Iron Man搭地鐵的照片上載到網上,估計這次出場真的是早有準備。

     

其實今次已經不是Paul第一次扮成鐵甲奇俠IronMan。作為忠粉,Paul過去經常扮成Iron Man出沒,而且家中擁有多套自製盔甲。此外,Paul亦是星球大戰的粉絲,過去亦曾扮演過白武士。

 

而收花的女主角則疑似是經常以Venus Princess(維納絲公主)形象出沒的Fion。

  

如果收花的真的是Fion,相信Fion真的會很驚喜,皆因二人經常以特別造型示人。

   

不過就有網友覺得二人是為了「博宣傳」,到底今次真的是為了哄女友歡心,抑或是哄大家開心,還是由大家去判斷啦!

 

資料及圖片來源:Galaxy Movie (銀河電影)

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓