女神Emma遇上喵星人 網友:我都想變成隻貓呀!

文: 王庭芝
2017.03.17

真人版《美女與野獸》近日上映,飾演女主角Belle的英國女星愛瑪屈臣(Emma Watson)忙於四出宣傳新戲,最近她接受外國媒體Buzz Feed的專訪,而這個專訪特別之處在於記者安排了6隻超得意的「小野獸」貓BB跟女神一齊做訪問,變成《Beauty and the Cats》,向來愛心爆棚的Emma全程除了回答記者問題,兩隻手又忙於玩貓,其中有幾隻貓BB周圍跑,Emma的都視線不時被牠們吸引。

圖:Youtube擷圖

當「女神」與「喵星人」相遇,令不少網民都高呼:個心都融埋,又有網民留言希望自己可以成為其中一隻貓BB,投入Emma的懷抱之中,不過有網友就道出事實:相信大家有8成時間都因為掛住睇女神同喵星人而忽略咗個專訪本身的問題。

即睇完整訪問片段: 

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓