電腦袋有9格!Doughnut春季4大新袋開箱

2017.03.24

山系文青潮牌Doughunt今年春季大玩英倫學院風,推出4款「Oxford Series系列」新袋。除了王牌背囊款外,電腦袋亦保留「多格」特色,小編數過有成9格!一齊睇睇4款新袋實物:

1. 電腦袋Brit Cordura (HK$380)

 

平時電腦袋只得一格放電腦,其他配件只能胡亂塞進同一格,相信令不少有整齊強逼症的人相當崩潰!

  

這款電腦袋有足足9格:兩個前袋,可放滑鼠、充電器、文具等,裡面還有4格大大小小內袋,中間可放文件,後面還有個拉鏈式暗格。就算只帶一個電腦袋都可以裝晒電話、鎖匙、銀包等個人物品,出街好方便。

電腦袋只得一個size,小編實測放13吋手提電腦綽綽有餘;15吋就啱啱好。

 

 

2. 水桶背囊Cambridge Cordura (HK$550)

 

水桶背囊一直有棒場客,不過嫌少內格唔夠方便。而Doughunt這款水桶背囊多達11格!大袋內先有6格,有放水樽位和電腦位,設計夠細心。外面拉鏈內藏2格,背脊位還有一個拉鏈暗格。出外旅行用相當方便。

 

3. 雙袋背囊Bedford Cordura (HK$580)

 

這款背包設有兩個前袋,內裡間格和普通Doughunt背囊款差不多,沒水桶背囊咁驚喜。不過size較大,適合追求大容量的朋友。

4. York Cordura (HK$490)

 

 

這款似普通返學背囊,前袋沒暗格,但大袋的間隔比一般背囊豐富,共有8個暗格,方便收納。

現於專門店及官網有售。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓