素人翻唱超崩壞 《Up & Down》走音無極限

文: 王庭芝
2017.04.30

韓國女團EXID憑一曲《Up & Down》上位,雖然起初以性感形象走紅,但組合的歌唱實力亦漸漸得到更多人認證,近日EXID帶住新歌《Night rather than day》回歸,主音兼隊長Solji因病而需要休息一段長時間,宣傳的工作就交給其餘4位成員。

日前EXID參演綜藝節目《看見你的聲音4》,節目中,她們要競爭多位素人參加者,誰是唱得之人,誰是音樂白痴,其中一位女參加者就令EXID成員非常困惑。EXID都估該名參加者是唱得之人,並且準備跟她合唱EXID的成名作《Up & Down》。

起初EXID都貫徹一向的專業水準,排好隊形跳唱,4 位成員輪流唱出自己的部份,素人參加者原本只在旁邊等待,當水準備入副歌,即是素人參加者準備唱缺席的Solji的部份,全場都屏息以待。

豈料一臉冷靜自信的素人參加者原來是音痂,一開口就大走音,不過依然落力跳唱,但她越是認真的模樣就令EXID越難忍笑!

一齊睇吓呢個充滿驚喜的表演啦!

 

來源:Youtube@Mnet Official

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓