一語道破都市男女心聲 《春嬌救志明》10句超中肯對白

文: 王庭芝
2017.05.02

「彭浩翔導演+楊千嬅+余文樂」這個《志明春嬌》鐵三角成為近年都市愛情電影的代表,系列第三部曲《春嬌救志明》上映未夠一星期,經已成功狂吸千萬票房,今集春嬌同志明的感情路上面臨新的挑戰,導演除了繼續將都市男女的日常生活細節放大,引起大家共鳴,戲中還有許多對白都是真實寫照,一齊重溫《春嬌救志明》10句道出情侶心聲的經典對白!

 

「兩個人要有好關係真係唔容易,無謂做啲嘢或者無做啲嘢而破壞佢。」

「一個男人唔會因為一塊surfwheel或一個dali而長大,而係當佢搵到一個佢喜歡嘅女人。」

「你嘅問題係你永遠都係諗自己先。」

【熱門話題】牧童笛走音達人吹3首經典歌笑死你

【熱門話題】M痛坐關愛座被中年婦「搞小動作」

【熱門話題】懶人必學!7式床上瘦身操 

【熱門話題】便秘救星!學識2招每日暢通無阻  

「我哋之間嘅問題唔係你年紀細過我,係因為你同我老竇都係同一類人,永遠都長唔大,咩事淨係識逃避。」

「如果你覺得我呢排好多疑,即係代表我潛意識覺得你呢個人唔可靠」

「孫子兵法教落,正所謂小不忍,含得X。」

「我想做番個女人,有咩事都有個男人出嚟保護我。」

「當你遇到危險的時候,第一個腦裡面想到的人,就是你心裡對的人。」

「我們不能再當小孩,是時候長大了。」

「係你令我長大,如果唔係你,我諗我無辦法成為一個男人,多謝你拯救我。」

 

同場加映,張志明為了冧返余春嬌特別開金口,大唱廣東話版《志明與春嬌》,廣東話版原來是由「腦細」林日曦「強行填詞」,副歌實在相當洗腦!

「余春嬌打救張志明 打救咗佢整個生命

賜他深情 扮王馨平

余春嬌大過張志明 但係佢矮過張志明

志明低能 但佢始終靚仔過黃曉明」

 

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓