《美女與野獸》DVD收錄製作花絮 野獸拍攝過程大公開!

文: 捌公主
2017.05.26

《美女與野獸》雖然落畫,未睇嘅你可以期待DVD喇!事關DVD收錄了多個製作花絮,包括充滿神秘感的野獸。到底野獸點先可以拍到咁逼真?有幾多幕係真人上陣?宜家話畀你知!

  

 

 

 

原來靚仔男主角Dan Stevens拍攝野獸造型時,為了演出野獸的氣勢,需要穿上高蹺、及以重達18公斤的特製灰色肌肉纖維服,以方便後期CGI製作。Dan需要練習多時才駕馭到重甸甸的戲服,拍攝時才郁動自然。

 

 

 

面部表情亦由Dan親自上陣,他需要貼上記錄表情的貼微距拍攝細緻表情,再以CGI製作與野獸的面融為一體,大家所看到的,全是真人的表情,難怪如此自然!

 

  

 

Emma的對手戲都是男主角真人上陣,你以為Emma與野獸共舞,其實是與灰衫男主角跳舞。 男、女主角果然少一點演技都不行!

 

 

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓