麥貝夷被安排扮素人 變張智霖歌迷合唱廣東歌

文: 9527
2017.07.03

張智霖及林子祥日前登上《我想和你唱2》,素人樂迷中竟然分別出現香港樂迷熟悉的面孔,歌手麥貝夷疑似被安排做素人同ChiLam合唱。


與張智霖合唱的素人中竟然發現歌手麥貝夷的身影,主持人同其他嘉賓都大讚Karene靚女,仲讚似黎姿同佘詩曼。但節目組有意隱藏Karene的歌手身份,不似其他素人一樣公開自己職業,只介紹Karene來自香港,成名作《勾手指尾》亦隻字不提。

Karene連同其餘2位素人樂迷,同ChiLam合唱《現代愛情故事》,表現亮眼,可惜最後亦敗給來自海南的林夏羽。
 
與林子祥合唱的素人亦被發現「假素人」,不單發現《超級巨聲》參賽者林志程,獲選晉級的林凱軒亦曾出演《夢想的聲音》,被觀眾踢爆搵「假素人」。

 

 

來源:湖南衛視

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓