MC Jin爆節目內幕! 點解唔做導師揀做HipHopMan

文: 9527
2017.09.14

MC Jin因出演內地節目《中國有嘻哈》人氣急升,於香港同中國都接Job接到手軟,最近MC Jin返「娘家」,以嘉賓身份再上無綫節目《Big Boys Club》,大爆節目內幕!

  

MC Jin透露節目組起初接觸他時並無安排確實角色,導師、主持人還是參賽者仲未有定案。然後MC Jin提議以HipHopMan身份蒙面參賽,又要求節目組毋需為自己提供特別待遇,節目組亦接納及尊重他的意見,海選當日同其他參賽者一樣等足12個鐘只為60秒無伴奏freestyle, MC Jin大讚好玩真實之餘亦讚對方有誠意。

HipHopMan靈感來自他的兒子的真人真事,朋友話喜歡Spiderman、Ironman,他兒子介紹自己的爸爸是HipHopMan,慈父MC Jin決定以HipHopMan這個角色出戰。

MC Jin仲話淘汰一最真實,仲話自己無被淘汰先尷尬,難免有種「做馬」感覺,又表示除面具一刻見到其他參賽者都好好開心。

 

兩位舊拍搭唯唯同Penny均初為人父,身為熟手爸爸的MC Jin亦加入一齊講「湊仔經」。

MC Jin憶述在產房的激動心情,原來他因為兒子出世所以再次回到美國,而非網民話「香港對佢唔好」!

 

來源:MYTV Super

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓