Apink相隔半年再見港迷 保安問題遲足個半鐘開騷

文: 王庭芝
2017.09.24

韓國人氣女團Apink繼今年二月的粉絲見面會後再度襲港,昨晚在亞博舉行演唱會《Pick Up Apink Asia Tour in Hong Kong》,大會於晚上7點半突然宣布因場地安全問題而延遲開騷,令粉絲稍微鼓譟,最終大約晚上8點半才正式開騷。6位成員初瓏、恩地、普美、娜恩、南珠及夏榮以紅色套裝現身,跳住獻唱新專輯主打歌《Five》,上一刻仍在鼓譟的粉絲一見偶像出現都即時開心番。

 

唱完一首歌,Apink就用廣東話打招呼:「大家好我哋係Apink!」隊長初瓏先為遲開騷道歉,之後再獻唱新碟歌曲《Kok Kok》。演唱會期間,成員們大談近況,恩地、初瓏和南珠分別都有新劇即將推出,至於娜恩早前去完紐約為雜誌影相,普美着她及其他成員示範行catwalk,娜恩和夏榮先示範模特兒般的專業甫士,其餘成員的catwalk就以搞笑取勝。

整場演唱會唱了14首歌,另外有一半時間為談話環節,令部份觀眾稍有微言,覺得唔夠喉,不過大部份Panda們(粉絲名稱)苦候多時終於都見到偶像,都依然落足力應援,令Apink都相當感動,唱最後一首歌前,粉絲更預備了驚喜應援影片送給Apink,搞到夏榮、普美和初瓏都眼濕濕。

演唱會歌單:

Five
Kok kok

Fairy
Eyes
Always

My my
Mr. Chu

LUV

Remember

Cause you're my star
Only one

No no no (bellad version)

Encore:
No no no
The wave

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓