Netflix懸疑科幻劇《闇》2名兒童被綁架時空穿越到30年前

文: 捌公主
2017.10.06

Netflix神劇《怪奇物語》第二季即將上架,Fans等到頸都長。煲完《Stranger Things》,Netflix仲有一套懸疑科幻新劇《闇》(讀音: 暗) 等緊你!

 

 

《闇》(DARK)是Netflix與德國製作公司製作的原創劇集,由《限時救援》導演Baran bo Odar執導。預告推出後,都被大量網友指是德國版《Stranger Things》,劇情同樣是有小童突然憑空消失,同樣被帶到另一個時空!劇情講述在當今一座德國小鎮;兩名孩子在德國小鎮溫登憑空消失,揭示翻轉時間概念的深淵。問題不在是誰綁架他們……而是何時?」。謎團將牽連著 1986 年於同個小鎮發生的事件。 

 

 

 

新劇將於12月1日上線,一共有10集,每集一小時,可以慢慢睇啦!

 

 

 

 

來源:Netflix 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓