Chilam破格演變態殺手 經典鬼片《陰陽路》20周年紀念作

文: 王庭芝
2017.10.17

講到經典港產恐怖片,不得不提《陰影路》系列,由1997年起,足足拍了19集,可能唔少8、90後的香港人細細個睇完都驚到唔敢瞓,眨吓眼電影迎來20周年,今年推出紀念作《常在你左右》除了搵來著名導演邱禮濤執導,更有強勁卡士演員坐陣包括蔡卓妍(阿Sa)、張智霖(Chilam)、古天樂、佘詩曼、林家棟、羅蘭、林雪、雨僑、苑瓊丹等,就算唔多睇鬼片的朋友,今次淨係睇卡士都抵啦!

故事講述由一宗嚴重交通意外而衍生嘅一連串靈異事件,各事件嘅主角關係更是千絲萬縷,平時見Chilam一係扮演純情男如初哥哥,一係扮演情場浪子Cool魔,都是四四正正的角色,但今次Chilam在電影中有相當大突破,竟然挑戰演外表是頹廢的士佬,實為變態殺手,仲要肢解林家棟,令人諗起都心寒。

至於阿佘亦甚少接拍鬼片,她與古仔在戲中飾演夫婦,遇上車禍後大難不死,但不代表必有後福,反而被惡靈找上門,喜歡阿佘的朋友當然不能錯過她的新作!

圖:FB@常在你左右

上映日期:2017年10月26日

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓