《格雷3》霸道總裁與女友修成正果 遭前上司綁架復仇

文: 王庭芝
2017.11.07

由暢銷情色小說改編的電影《格雷的五十度色戒3》(Fifty Shades Freed)將於2018年情人節回歸,首回預告公開不到一日已經有近千萬點擊率,受歡迎程度可見一班,承接上集,兩位主角「格雷」(Jamie Dornan飾)和「安娜」(Dakota Johnson飾)感情大躍進,預告一開始已經交代他們結婚。

兩人出發歐洲度蜜月,享受二人世界,大玩水上電單車、潛水,格雷又帶安娜到新屋,不過當安娜見到金髮美女設計師似乎有點醋意,今集當然唔少得男女主角調情的鏡頭及SM床戲,新屋都保留了男主角最愛的「遊戲室」。

然而危機正逐步靠近,上集出現過的安娜前上司、SIP前編輯Jack處心積累向格雷報復,預告中見到男女主角駕車時遭到神秘車輛跟蹤,並有撞上去的意圖,其後女主角被人用刀置於頸邊脅持,令故事增添幾分驚險。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓