《Do姐再shopping》第二集精華重溫!4人亳不留情點評對方

文: Cay Cheung
2017.11.28

《Do姐再Shopping》第二輯播出,繼續由Do姐孖住農夫去Shopping。除了有兩位「垃圾」農夫,亦有黃翠如、蕭正楠及馬國明擔任客席主持。節目頭5集就由Do姐帶黃翠如、農夫去日本玩。第一集剛播出,已經有不少搞笑位,而去到第二集,繼續由Do姐帶住農夫、翠如去Shopping。 

 

今集先去到文具店自製個人化文具。去到各自設計的環節,又是笑料百出,互相點評對方設計的筆記簿。

 

 

 

 

 

到自訂墨水時,農夫抽翠如水,笑死do姐! 

  

     

做慣節目主持的Do姐,即場舉行一場「和紙價錢問答比賽」。翠如激戰農夫,翠如自稱有畫畫經驗,可惜在問答比賽中慘敗。又再成為抽水對象,陸永口中的朋友正是指翠如。

  

  

 

在四人試飲備長炭淨水時,嘗試講出與普通水有什麼分別,想扮專家講口感,但4人忍笑失敗!

 

 

再到專門店搜尋不同「身材」的箸,其中「金箸」的身價可媲美日本房車。Do姐又帶路到三文魚專門店,了解不同品種的三文魚,Do姐在詳細講解,而農夫則一路在搞搞震! 

 

Do姐去Shopping》由1127日起,逢星期一至五夜晚10點半至11點在翡翠台播出,共15集,大家可以於節目播出後一週內到myTV SUPER重溫節目。 

圖:TVB、《Do姐去Shopping》擷圖 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓