《Do姐再shopping》第三集整蠱實錄!Do姐農夫超有默契取笑翠如

文: Cay Cheung
2017.11.29

《Do姐再Shopping》第二輯播出,繼續由Do姐帶農夫去Shopping。節目頭5集除了有Do姐和農夫,更有黃翠如一同遊日本。上一集四人齊齊做文青,自訂文具,去到第三集,Do姐帶農夫、翠如到生果店,認識日本生果及了解日本送禮文化,最後3人一齊遺留翠如自己在揀果盤。

 

其後品嚐「高纖自助餐」,大家任食水果、甜品,又再次遺留翠如自己在夾水果。

 

四人轉抵北海道前,Do姐帶路登上建造費達100億日元的豪華火車,見識非一般「貴賓式」服務。之後一齊參加年度盛事北海道夕張蜜瓜祭,出席如迷你年宵的拍賣會。農夫和翠如一見到美食就失控,其後被命令輪候免費「平安瓜」,變成笑料。終於有瓜食,Do姐品嚐完之後,突然講了一句「食得唔好嘥」,身邊的農夫已經知道Do姐的陰謀,立即逃走,結果留下的翠如就差啲中招。

 

 

 

四位「大鄉里」在日本言語不通,「盲舂舂」參加蜜瓜拍賣會,胡亂競投下買貴蜜瓜。

  

 

 

農夫其後發表拍賣後感,暗串Do姐麻煩。 

 

 

 

富良野蜜瓜小食精心製作,享譽全球,四人在試食時,Do姐問翠如意見,農夫識穿是一個局!

 

 

 

Do姐去Shopping》由1127日起,逢星期一至五夜晚10點半至11點在翡翠台播出,共15集,大家可以於節目播出後一週內到myTV SUPER重溫節目。 

圖:TVB、《Do姐去Shopping》擷圖  

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓