陳柏宇首奪叱咤我最喜愛的男歌手!得獎感言兩度打動樂迷

文: Cay Cheung
2018.01.02

2017年絕對是陳柏宇豐收的一年,人生大事一件接一件,7月與拍拖多年的女友結婚,出道11年,終於在12月唱到上紅館。踏入2018年,就在年度樂壇盛事「叱咤樂壇流行榜頒獎典禮」得到一份大禮,獲樂迷投選成為「叱咤樂壇我最喜愛的男歌手」。

首奪叱咤我最喜愛的男歌手,上台第一句就表示好開心,戥一班幫助自己的同事、喜歡自己的樂迷開心。

在台上除了多謝一班幕後幫助陳柏宇的人,亦一貫陳伯的風格,希望將呢份快樂傳遞開去,直言就算喺最後一次拎呢個獎都唔會覺得可惜,自己已經感受過得獎的感覺,更呼籲樂迷下年投給其他歌手。大方和謙卑的表現,獲得不少網友激讚!

首奪叱咤我最喜愛的男歌手,亦在台上忍不住留下男兒淚。

頒獎禮過後,在社交網站再次發表得獎感言,直言「我成為咗世界上最開心嘅人,因為你地開心」。講出自己做歌手是希望令到更多人開心,目的令到大家都可以同我一樣咁開心。

再一次將自己的成功與樂迷分享,並寄望樂迷可以將做到「如果每個人都係為人地而開心,就有可能全世界都開心」。

一班樂迷都非常戥陳柏宇開心。 

早前陳伯就曾透露自己有意能進修社工課程,希望助人貢獻社會。近日推出的新歌,亦希望大家善忘的人,不要在意自己記性差,但其實將這缺點看作成優點,反而人會更開心。

來源:陳柏宇 Jason Chan、2017年度叱咤樂壇流行榜頒獎禮節目擷圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓