韓星朴炯植首辦香港見面會 冧爆表白:我係你老公!

文: 王庭芝
2018.02.03
憑著劇集《大力女子都奉順》「安代表」一角,人氣急升的韓星朴炯植,琴晚舉行首個香港粉絲見面會(Park Hyung First Love in Hong Kong),在情人節前,向一眾粉絲們見個面。


偶像出身的朴炯植,一出場就大展歌喉,用沉穩厚實的聲線,現場演唱電視劇原聲帶《因為那個人是你(그 사람이 너라서)》,台下粉絲都聽出耳油。


語言天分十足的他,更字正腔圓地用廣東話冧fans。一邊做心形勢,一面用廣東話講「心心」,仲順勢向粉絲表白:「我係你老公」,又大叫台下觀眾「老婆仔」。連問候語「你最近幾好嗎」都一樣冇難度!


到齊齊睇成長照環節,佢分享自己從小就生得高大,排隊企最後,在課室都坐後排,原來細細個就已經有大長腿基因!講起釣魚,佢不斷解釋當中趣味,仲興致勃勃解釋釣魚的不同種類,「敏敏」果然一如往常地活潑開朗!





用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓