昂坪種400棵櫻花樹!明年初有望成全港最大賞櫻景點

文: Eunice Lam
2018.02.21

鐘意睇櫻花的人有福了!政府留意到香港人鐘意賞櫻花,所以早前在「可持續大嶼藍圖2017」提到有意在昂坪種植櫻花樹,以後大家不用再山長水遠搭飛機去韓國或者日本睇櫻花啦!

政府建議在昂坪村和昂坪奇趣徑一帶,建造以櫻花為主題的環迴步道,種植400棵櫻花。植樹工程最近已經展開,預計明年初就有得欣賞一大遍櫻花花海,以後大家可以一邊散步,一邊賞櫻。

選擇昂坪的原因是因為那裡的氣候適合櫻花生長,而且交通方便,香港政府希望將它發展成一個新的旅遊景點。

另外,政府亦計劃在介乎伯公坳與長沙之間的舊東涌道,栽種本地花樹(例如吊鐘)同長有紅色秋葉的樹木(例如楓香),咁遲啲連昂坪都可能有得睇紅葉啦!

資料來源:政府《可持續大嶼藍圖》

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送00旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用

去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用<div class=
去玩不是夢~↓" width="480" height="150">

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓