唐詩詠上《Do姐有問題》語出驚人 3句說話嚇到C君幫手圓場

文: Ling Kwok
2018.03.13

由鄭裕玲和農夫主持的《Do姐有問題》播出了第一集,有「最佳女友」唐詩詠及「天然呆」馬國明做嘉賓,挑戰世界各地的冷知識及趣聞。平時在鏡頭見到唐詩詠,都會覺得她好斯文、淡定,但在節目中展現了不為人知的一面。

全晚不斷「語出驚人」,有幾句令人意想不到。

1.「你入先喇!」

詩詠與C君一組,使用了「Big Big Tips」,可以獲得更多估題的貼士,這項貼士要求二人伸手摸箱內的物品。兩人後來表示一起伸手摸,詩詠爆出一句:「你入先喇。」

C君相當敏感,即說出一句:「你都係唔好講嘢喇,如果唔係成集要剪晒唔出得。」詩詠知道自己的話引人聯想,不禁失笑。

2.「嗰啲罩冇咁細㗎!」

其後,片段問到書店膠囊酒店會送甚麼禮物給客人,C君與唐詩詠就答眼罩,後來就被Do姐否定。後來陸永笑言:「唔係眼罩!都係罩」沒有確實說哪一種物品。

不過唐詩詠馬上接話:「嗰啲罩冇咁細㗎!」搞得全部人大笑。

3.「我好了解男人。」

去到最後,問到為甚麼大多數人只會食雌性鮟鱇魚。C君與詩詠則答:「交配完之後死咗。」而詩詠爆了句:「我好了解男人。」

又被C君問:「有咩關係?」

後來Do姐聽到忍不住說:「詩詠係好女仔,但佢要再了解更多雄性先至去拍拖。」這段對話耐人尋味!

其實唐詩詠語出驚人並不是第一次,之前她上訪談節目《森美搜尋器》對森美說:「你唔玩腳㗎?」

嚇到森美同樣迴避問題。

 

圖片來源:《Do姐有問題》影片截圖、鄭裕玲Instagram、《森美搜尋器》影片截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓