朱克伯格揭露加強FB私隱秘技 2步輕鬆刪除HATERS!

文: Toby Mok
2018.04.01

之前FACEBOOK被揭用家的資料都被一間叫CAMBRIDGE ANALYTICA俗稱劍橋分析的公司盜用,令好多人再度關注FACEBOOK私隱安全問題。而FACEBOOK創辦人朱克伯格日前亦親自在FACEBOOK教授大家如何加強FACEBOOK帳户的私隱。朱克伯格亦提到FACEBOOK將來會有一個程式設定工具可以將大家唔要的應用程式輕鬆刪除。

現在就教下大家點樣加強自己FACEBOOK帳戶的私隱,首先按下右下角的三條橫線,然後按「私隱捷徑」。

 

之後再按「私隱設定檢查」就可以分別設定帖子、個人檔案同應用程式的私隱設定。可以設定內容只限自己、朋友、朋友的朋友,或者公開發布。

 

仲可以將不想見的人封鎖,防止別人騷擾。

 

想進階啲仲可以按「更多設定」中的「私隱設定」,就可以進一步更改自己的用戶設定。

 

例如朋友名單,電郵地址俾邊個睇到等等。

 

溫馨提示:IPHONE版面同ANDROID版面可能稍有不同,請大家自行斟酌。

資料來源:fb@Mark Zuckerberg 圖片來源: pexels

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓