SNAPCHAT更新! 32人連線傾計/tag人功能似instagram?!

文: Toby Mok
2018.04.07

圖片分享軟件SNAPCHAT又有更新啦!今次更新主要新增2大功能,分別是推出多人視像功能同TAG人功能。新功能將會在這星期全球推行。其中TAG人功能與INSTAGRAM的功能相似,喜歡用INSTAGRAM限時動態分享自己生活的朋友又會不會重回SNAPCHAT的懷抱呢?

新推出多人視像功能,最多可以16個人一齊視訊,如果只用音通訊的話仲可以同時支援32個人一齊傾計添。

玩視像的時候仲可以用SNAPCHAT的濾鏡裝扮自己,大家可以用唔同的濾鏡傾計,即刻開心好多。

除了視訊功能,SNAPCHAT仲推出在圖片或影片中TAG朋友的功能,只要在圖中輸入朋友SNAPCAHT帳戶的名字,被TAG的人就會收到通知,功能同INSTAGRAM相似。

SNAPCHAT推出這2個新功能又吸唔吸引到大家再用SNAPCHAT呢?

 

資料來源:9TO5MACSNAPCHAT

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓